Більшість сучасних підприємств прагнуть максимально скоротити роботу з паперами. Вона не тільки займає багато часу, а й дуже непрактична, адже таку документацію можна в будь-який момент пошкодити або загубити. Надійніше зберігати усі важливі звіти та інші дані в електронному вигляді.
Для цього не обов’язково купувати дороге обладнання й зберігати велику кількість файлів на робочому комп’ютері. Набагато простіше встановити спеціальну програму, створену на основі хмарних технологій. Такий сервіс передбачає, що всі дані зберігаються на віддаленому сервері, а отже, максимально захищені й цілодобово доступні на різних пристроях.
Як працює програма для автоматизації офісу
USAP.ONLINE створено для малого бізнесу та великих підприємств, які працюють у сфері торгівлі або надання послуг. Налаштувати цю систему можна під будь-який напрямок діяльності – для продуктового супермаркету, інтернет-магазину, точок з продажу. Електронний облік товару дає можливість створювати скільки завгодно категорій і найменувань.
Програма в хмарі не потребує встановлення, для доступу до даних достатньо пристрою, підключеного до інтернету. Увійти в систему можна, навіть знаходячись в іншій країні, щоб відстежувати роботу відділів, обмінюватися документами, бачити надходження й витрати. Перш ніж почати повноцінно користуватися USAP.ONLINE, варто спробувати тестовий період 14 днів, потім можна буде вибрати тариф, який найбільше підходить.
Система не потребує складних налаштувань та постійної підтримки, тому для користування нею не потрібно наймати технічний персонал. Доступ можливий не тільки для керівника, а й інших працівників – достатньо встановити ролі для кожного з них. Дані зберігаються на віддаленому сервері, тому добре захищені від сторонніх осіб, можна не боятися втратити або пошкодити їх. Звіти створюються автоматично, в системі немає обмежень на кількість документів для зберігання.
Чому електронний облік – це зручно
Відстежувати усі процеси на підприємстві, контролювати надходження та витрати необхідно для успішної діяльності. Коли керівник знає, скільки одиниць товару було придбано й продано, він приймає правильне рішення щодо закупівель та раціонально використовує бюджет.
Дані про нерентабельну продукцію дозволять запланувати масштабні знижки та розпродажі, уникнути подальших витрат на неліквід. Програма для обліку в хмарі має велику кількість переваг:
- допомагає автоматизувати більшість рутинних процесів. Після запровадження ті дії, які працівники виконують щодня вручну, робитиме програма. Не доведеться записувати дані чи вносити їх у таблицю – це зменшує вірогідність помилки через неуважність, неправильні розрахунки тощо;
- надає тільки актуальну інформацію. Вона оновлюється в режимі реального часу, тому керівник завжди бачить картину на цей момент. Так, тільки-но товар продають, відомості про це відразу з’являються в програмі;
- інтегрується з іншими сервісами. Це можливість не змінювати звичне середовище, тільки покращити його. USAP.ONLINE можна об’єднувати з різним обладнанням, наприклад, сканером штрих-кодів;
- легко налаштовується під потреби конкретного бізнесу. Програма гнучка і розширюється у міру того, як підприємство росте – можна відкривати скільки завгодно додаткових відділів, створювати найменування товарів, об’єднувати їх у групи, категорії.
USAP.ONLINE – не просто сервіс для ведення документації, а можливість автоматизувати облік, уникнути помилок та отримувати тільки точні, оперативні дані. Це необхідно для успішної діяльності будь-якого бізнесу.