Одним із головних пріоритетів регіональної системи освіти стає розвиток безбар’єрного освітнього середовища. Ідеться не лише про архітектурну доступність шкіл, а й про створення рівних умов для навчання всіх дітей.
Порівняно з минулим роком кількість учнів з особливими освітніми потребами в інклюзивних класах збільшилася на 8%. Сьогодні понад 1,2 тисячі школярів навчаються у 885 відповідних класах, а більше ніж половина закладів загальної середньої освіти області працюють за принципами інклюзивності.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: У Коропській громаді долучилися до акції «Шаную воїнів, біжу за Героїв України»
Системний супровід та підтримку дітям з особливими освітніми потребами та їхнім сім’ям надають інклюзивно-ресурсні центри, мережа яких складається із 16 одиниць. Протягом року до них звернулися близько 2 тисячі дітей.
Важливою складовою безбар’єрності є й психологічна підтримка. У регіональній системі освіти діє Навчально-методичний центр психологічної служби, працівники якого взаємодіють з практичними психологами всіх типів закладів освіти, фахівцями центрів професійного розвитку та відповідними спеціалістами органів управління освітою в громадах. Нині психологічним супроводом забезпечено 53% закладів освіти від загальної потреби, тож ця сфера потребує кадрового розширення.
–
За повідомленнями Управління освіти і науки
Чернігівської обласної військової адміністрації