Під час однієї з безпекових нарад начальник Чернігівської МВА Дмитро Брижинський сказав, що чернігівці в разі потреби можуть звернутися до міського сall-центру, аби дізнатися інформацію про найближче укриття, в якому можна перечекати небезпеку під час повітряної тривоги. Окрім того, містяни можуть заявити про неналежний стан укриттів. Це можна зробити не тільки по телефону, а й за допомогою інтернет-ресурсу.
Час уже минув, тож вирішили поцікавитися, чи доступні вже для чернігівців ці сервіси. Начальник Чернігівської МВА Дмитро Брижинський повідомив, що все уже працює.
«Начальнику сall-центру надані списки всіх укриттів – в електронному вигляді і в паперовому. Тож центр має можливість надавати інформацію жителям: хто відповідальний за укриття і де розташовується найближче», – в коментарі для «ЧЕЛАЙН» зазначив Дмитро Брижинський.
А наскільки запитуваною ця інформація є серед чернігівців?
Оксана Дубровна, начальник відділу у роботі з населенням сall-центру, розповіла, що з таким питаннями на гарячу лінію можна звертатися щоденно у форматі 24 на 7, бо оператори працюють і вдень, і вночі.
Між тим, звернень щодо укриттів дуже мало.
«Ми порахували, що в липні з такими запитаннями зателефонували лише п’ятеро осіб. Людей цікавило, де знаходиться найближче укриття. Можливо, це приїжджі люди були. Бо хто живе в місті багато років, уже знає, де укриття», – пояснила Оксана Дубровна.
Вона також зазначила, що інформацію про укриття сall-центр надає від 2022 року.
«У нас завжди був перелік укриттів, до того ж цей перелік є на сайті Чернігівської міськради. Тобто будь-яка людина може відкрити сайт і побачити, де розташоване укриття. Ми завжди людям давали інформацію стосовно укриттів. До нас телефонували люди ще до того, як питання було поставлене паном Брижинським», – зауважила Оксана Дубровна.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Таємниці та легенди підземних споруд у Новгороді-Сіверському (Фото)
Існує й алгоритм дій у разі скарги містян на неналежний стан укриття.
«Є управління з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення, то ми або надаємо контакти цього управління людям, або передаємо скарги до управління, яке надалі вирішуватиме ситуацію. Тож усе відбувається у співпраці, особливо в таких питаннях», – сказала Оксана Дубровна.
Насамкінець вирішили перевірити, чи реально додзвонитися до сall-центру. Телефонуємо за номером 0800-50-93-50.
Одразу після набору номера в слухавці чутно, що дзвінок є першим у черзі і буде прийнятий першим доступним оператором. З’єднання відбулося швидко. На дзвінок відповів оператор Артем.
Він підтвердив, що чернігівці до сall-центру з питань укриттів звертаються. Принаймні на його зміні – точно.
–
Ірина Осташко