З 1 січня 2013 року в Україні запроваджено нову систему державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та запрацював Державний реєстр речових прав на нерухоме майно.
Реєстр прав власності на нерухоме майно (в якому державну реєстрацію проводили підприємства БТІ) став архівною складовою частиною новоствореного реєстру, а усі зареєстровані речові права на нерухоме майно, у тому числі права власності, на рівні закону визнані дійсними.
Документи про право власності на нерухомість, видані до 2013 року, а також записи, які містилися у Бюро технічної інвентаризації (БТІ), на паперових носіях, в реєстрі прав власності на нерухоме майно, залишаються чинними і не потребують повторної реєстрації.
Власнику, право власності на нерухоме майно якого зареєстровано до 2013 року, не потрібно вчиняти жодних дій для визнання державою його права власності.
Водночас якщо такі документи втрачено, знищено чи пошкоджено — це не проблема, бо законодавство дозволяє провести державну реєстрацію права власності без таких документів, використовуючи відомості Реєстру прав власності на нерухоме майно чи паперових носіїв інформації підприємств БТІ.
Подати заяву про державну реєстрацію права власності можна також і в електронній формі через портал Дія: https://diia.gov.ua/services/derzhavna-reyestaciya-prav-na-neruhome-majno
За повідомленням Центру надання адміністративних послуг міста Чернігів
Фото ілюстративне з мережі Інтернет







