Чи багато в Чернігові підприємств, продукцію яких не просто знають, а масово купують по всьому світу: від Канади та США до Японії, Сінгапуру та Австралії? А чи багато ви знаєте чернігівських брендів, які успішно реалізуються в Китаї (так-так, країна, де роблять усе для всього світу закуповую в Чернігові)?
А чи багато згадаєте прикладів соціально відповідального бізнесу, який інвестує щороку в здоров’я чернігівців мільйони гривень? Власне, усім трьом визначенням відповідає підприємство Collar. Чверть століття тому компанія починалася з двох людей і кухні двокімнатної квартири. А нині про чернігівське виробництво говорить весь світ.
Історія успіху
14 грудня – день народження Collar. Якщо раптом ви провели останні 15 років в глухому селі на 20 хатин без телебачення і телефонного зв’язку, то, можливо, й не чули цієї назви. А от в більш ніж 60 країнах світу про чернігівські товари для домашніх тварин не просто знають, але й високо цінують. Девіз компанії – робити щасливими тварин та їхніх власників. І це виходить безперебійно.
Засновник компанії Юрій Петрович Синиця згадує початок 90-х. Він, досвідчений інженер опинився перед дилемою: продовжувати без видимих перспективі працювати на заводі, очікуючи по року й більше зарплатню, або ж знайти інші варіанти для того аби прогодувати родину. Саме тоді для старшого сина – теж Юрія – родина зробила давно очікуваний подарунок – собаку породи різеншнауцер.
Источник: 0462.ua