Реклама: [email protected]
Сегодня: 26/08/2025
PRAVDA.cn.ua
  • Новости
  • Работа
  • Погода
  • Веб-камеры
  • Карта города
  • Пробки онлайн
  • Знакомства
  • Еще
    • Карта воздушных тревог в Украине
    • Карта боевых действий «Deep State»
    • Поздравления
PRAVDA.cn.ua

Главная / Новости Чернигова

Двоколесний Чернігів: на чому їздять ті, хто відмовився від маршруток та автомобілів

0462.ua
14:40 - 22/06/2020
Новости Чернигова

Сучасна урбаністика каже, що місто має бути зручним та орієнтованим передусім не на автомобілі, а на пішоходів і менш габаритні засоби пересування (велосипед, електросамокат та гіроскутер). Пересуватися по місту на двоколісному транспорті не просто зручно –  це певна концепція відношення до життя, майже філософія. Ти не спішиш. Ти бачиш і чуєш своє місто, спостерігаєш за ним, відчуваєш його пульс. Та і просто це круто – котити по місту на своєму двоколісному другові і радіти життю.

До того ж і сам Чернігів відповідає взаємністю: з’являються нові велодоріжки, облаштовуються дороги і тротуари. Нам став цікавий цей тренд, і ми поговорили з трьома чернігівцями, які обрали кожен з цих видів транспорту, щоб дізнатися, як вони приходили до висновку, що ідеальний Чернігів – це місто без автівок.

Іван Матвєєв, керівник творчої групи «Ранок» на «Суспільне Чернігів»

Двоколесний Чернігів: на чому їздять ті, хто відмовився від маршруток та автомобілів

– На велосипеді я їздив з дитинства, а десь років десять тому замовив собі custom-байк, який зараз уже стоїть в гаражі. На самокат з велосипеда я пересів восени минулого року. Мені друзі скинулись грошима – і на день народження подарували нового двоколісного друга. Довго думав про електросамокат, і якщо б друзі не подарували, то назбирав би і купив сам, вони просто пришвидшили цей процес. Так як він у мене з’явився восени, я навіть такої малосніжної зими, як торік, також устиг багато поїздити. Якщо погода дозволяє, то не їжджу на маршрутках.

Двоколесний Чернігів: на чому їздять ті, хто відмовився від маршруток та автомобілів

Зараз слід відмітити, що на окремих локаціях ситуація з велоінфраструктурою, яку можуть використовувати і самокатники, стає кращою з кожним роком. Дуже комфортно їздити по центру, вулиці Рокоссовського, Красному мосту, Горсаду. Якщо немає велодоріжки, то це не проблема – я просто їду по дорозі або ж тротуару, але обережно. Пам’ятаю правила дорожнього руху та знаю, як повинен себе вести на дорозі, тому проблем немає. Навіть бачив самокатників, які придбали собі такі девайси, що відображають у них на спині, куди вони планують повертати, це круто. А ось підлітки на велосипедах та самокатах і самі не замислюються, як раз за разом створюють аварійні ситуації на дорогах. За всіма ознаками наше місто може стати по-справжньому велосипедним та самокатним, бо воно невелике, із зручними розв’язками.

Двоколесний Чернігів: на чому їздять ті, хто відмовився від маршруток та автомобілів

У мене бувають ранкові ефіри о шостій ранку, і так кайфово їхати на електросамокаті пустими, без машин вулицями Чернігова. Це не передати словами, варто просто спробувати. Але, на жаль, менталітет у наших людей зовсім інший: вважають, що куплять стареньку тачку на газу –і життя вдасться, але це неправильний шлях.

Олег Петрук, веломеханік

Двоколесний Чернігів: на чому їздять ті, хто відмовився від маршруток та автомобілів

– Мій основний вид транспорту – велосипед. Я взагалі фанат велосипедів і професійно займаюсь їх удосконаленням та модифікацією. Зараз в основному роблю з простих велосипедів електричні. Собі теж зробив чорного електричного «чопера», цікавий велосипед. Він дуже незвичний, особливий, ні в кого такого більше немає. Круто усвідомлювати, що ти один такий на все місто.

Велосипед, який я зробив для себе, дуже зручний у користуванні, особливо на великих відстанях, чого не скажеш про магазинні велосипеди. На ньому спокійно можна їхати 60 км/год, при тому що він доволі важкий – 50 кг.

Двоколесний Чернігів: на чому їздять ті, хто відмовився від маршруток та автомобілів

Двоколесний Чернігів: на чому їздять ті, хто відмовився від маршруток та автомобілів

Взагалі двоколісними я цікавився ще з дитинства, а ось серйозно зайнявся десь у років 25. Тоді я купив першого свого більш-менш серйозного велосипеда, але я мріяв про велосипед, який змайструю сам для себе, і в мене вийшло. Максимально в мене було шість велосипедів одночасно. Зараз скоротив їх число до трьох. Свого «чопера» я зробив за три місяці, витративши на це 2500 $. Тобто можна було б купити якусь машину-тарантас, як роблять деякі чернігівці, і потім стільки ж вкласти в її ремонт, але я поступив інакше. Ну їде зараз хтось на Range Rover – кого цим здивуєш?

Уже звик до поїздок на свіжому повітрі велосипедом, і не тільки теплої пори року. Просто на зиму пересаджуюсь на більш легкий велосипед, аби краще відчувати дорогу. Коли ж сухо і тепло, то можу на «чопері» навіть за місто виїжджати. Нещодавно на одному заряді з’їздив до Славутича, туди й назад. Максимально я на ньому їздив на 175 кілометрів, це в нас прогулянка на Голубі озера була. Але якщо їдеш на електриці, то не задіяні м’язи ніг. Потрібно не забувати й підкручувати педалі, аби бути в тонусі. Зарядити батарею мого велосипеда мені вартує десь 3 гривні за 2 кіловати електроенергії. Мені цього, у найекономнішому режимі, вистачає на 300 кілометрів.

Двоколесний Чернігів: на чому їздять ті, хто відмовився від маршруток та автомобілів

Про маршрутки забув давним-давно. Нещодавно треба було терміново кудись під’їхати, так був змушений скористатися маршруткою. Мене все там дивувало. Відчував себе неначе інопланетянином. А ось коли їду на своєму велосипеді, то всі звертають увагу та фотографуються, бо це стильно й унікально.

Андрій Зубаха, приватний підприємець

Двоколесний Чернігів: на чому їздять ті, хто відмовився від маршруток та автомобілів

– Гироскутер стал моим основным видом транспорта где-то четыре года назад. Езжу на нем по городу куда нужно. Тот гироскутер, на котором езжу сейчас, у меня уже три года. В общей сложности у меня семь скутеров, которые периодически меняю, но вот один – для повседневных поездок. Он у меня двухколесный, с рулевой ручкой между ног. Да, он дороже аналогов без такой ручки, но на нем намного комфортнее ехать на большой скорости, да и вообще баланс удобнее держать.

Живу в районе «Градецкого» и до Красной площади доезжаю с одним спешиванием в подземку. Мелкие бордюры для меня вообще не проблема, на них заезжаю как на машине – сначала одним колесом, потом вторым. На гироскутере могу развивать скорость до 20 км/час.

Если сравнить с электросамокатом или велосипедом, то на скутере у меня абсолютно свободные руки. Я могу открывать двери, отвечать на звонки, перевозить в руках что-то, ну и так далее. Но и минусы есть – те же скорость и дальность хода, которые в гироскутере не такие высокие. Одного заряда с моим весом 80 кг хватает на 20 км езды. Заряжаю его дома, в кафешках, торговых центрах. С условного ноля до полного заряда – за 1,5 часа. Зарядка скутера по расходу электричества – это как зарядить телефон или любой другой гаджет.

Лично я ездил на скутере по всем районам города и могу сказать, что удобнее всего – это, конечно же, в центре. Но в целом комфортно ездить везде, где более-менее ровно, нет ям и бордюров. На тротуарах, кстати, пешеходы очень пугаются людей на гироскутерах, и даже останавливаются и ждут, пока проеду. Они, наверное, думают, что я на нем неустойчивый – и могу на них упасть или сбить. Но бояться не стоит.

Есть люди, которые не хотят переходить на гироскутер, потому что много чего боятся: врезаться, упасть, сломать и тому подобное. А некоторые не выбирают гироскутер, объясняя это тем, что над ними будут смеяться и считать несерьезными. У нас в городе вообще все гонятся за статусом, который вроде бы дает автомобиль. Для этого даже могут взять машину в кредит, и не до конца понимают, за какие деньги ее обслуживать. Но, они ее возьмут, и будут ездить с довольным видом, загрязняя экологию и тратя кучу денег.

Существуют стереотипы, что гироскутеры, дескать, только для развлечения, для подростков и детей, дорогие и так далее. На самом деле этот вид транспорта – для всех. Научиться ездить на нем – дело пяти минут, а купить хороший б/у гироскутер можно за 5–7 тысяч гривен, экономя потом на передвижении.

Дмитро Балюта, магазин «Адреналін»

Двоколесний Чернігів: на чому їздять ті, хто відмовився від маршруток та автомобілів

Как выбрать велосипед?

– Я часто слышу от наших покупателей вопросы, связанные с выбором велосипеда. Очень важно подобрать велосипед, который подходит под ваши задачи. Но в любом случае вам на велосипеде должно быть комфортно. Удобное седло и ручки –именно то, что вы почувствуете на себе сразу. Все велосипеды Specialized изготовлены с применением технологии Body Geometry, которая учитывает особенности строения человека. Соответственно велосипедист получает сочетание комфорта и надежность управления. Перед продажей наш мастер собирает и настраивает велосипед подкаждого клиента, устанавливает дополнительные аксессуары. Все велосипеды имеют пожизненную гарантию на раму. В нашей мастерской мы обеспечиваем дальнейшее техобслуживание и ремонт.

City-guide яскравим життям Чернігова BOOM!

Источник: 0462.ua

Предыдущая новость

На Чернігівщині змагалися команди снайперів Сухопутних військ

Следующая новость

Чернігівські патрульні зупинили нетверезого водія та виявили у нього наркотики

Похожие записи

Начальник Чернігівської МВА звернувся до ДСНС із пропозицією запровадити диференційовану систему повітряних тривог

Начальник Чернігівської МВА звернувся до ДСНС із пропозицією запровадити диференційовану систему повітряних тривог

22:36 - 25/08/2025
Не зміг стягнути 1 млн грн, проте скасували постанову: у Чернігові ветеран частково виграв суд у патрульних

Не зміг стягнути 1 млн грн, проте скасували постанову: у Чернігові ветеран частково виграв суд у патрульних

22:36 - 25/08/2025
Додому на Чернігівщину повернувся полонений

Додому на Чернігівщину повернувся полонений

21:36 - 25/08/2025
У Чернігові вирішується питання диференційованої подачі сигналу повітряної тривоги

У Чернігові вирішується питання диференційованої подачі сигналу повітряної тривоги

21:36 - 25/08/2025
Президент України відзначив державними нагородами представників Чернігова

Президент України відзначив державними нагородами представників Чернігова

18:35 - 25/08/2025
Электроскутер: основные виды и как повысить безопасность в плохую погоду

Электроскутер: основные виды и как повысить безопасность в плохую погоду

18:23 - 25/08/2025
Протікає дах, є пліснява та сиплеться штукатурка: в яких умовах проживають ВПО у гуртожитку коледжу, що на Чернігівщині

Протікає дах, є пліснява та сиплеться штукатурка: в яких умовах проживають ВПО у гуртожитку коледжу, що на Чернігівщині

17:36 - 25/08/2025
«Я його обняла, а там одні ребра, руки худі й тонкі»: з полону повернувся нацгвардієць з Чернігівщини Володимир Котков

«Я його обняла, а там одні ребра, руки худі й тонкі»: з полону повернувся нацгвардієць з Чернігівщини Володимир Котков

17:35 - 25/08/2025

Последние новости

Начальник Чернігівської МВА звернувся до ДСНС із пропозицією запровадити диференційовану систему повітряних тривог
Новости Чернигова

Начальник Чернігівської МВА звернувся до ДСНС із пропозицією запровадити диференційовану систему повітряних тривог

22:36 - 25/08/2025

За інформацією: Суспільне Чернігів. Начальник Чернігівської МВА Дмитро Брижинський. Суспільне Чернігів Начальник Чернігівської МВА Дмитро Брижинський звернувся до Головного управління...

Подробнее
Не зміг стягнути 1 млн грн, проте скасували постанову: у Чернігові ветеран частково виграв суд у патрульних
Новости Чернигова

Не зміг стягнути 1 млн грн, проте скасували постанову: у Чернігові ветеран частково виграв суд у патрульних

22:36 - 25/08/2025

За інформацією: Суспільне Чернігів. Андрій Калапа. Суспільне ЧернігівПісля виклику екіпажу патрульний Олексій Федченко склав на нього постанову за хибний виклик...

Подробнее
Додому на Чернігівщину повернувся полонений
Новости Чернигова

Додому на Чернігівщину повернувся полонений

21:36 - 25/08/2025

Додому повернувся з російського полону уродженець села Орлівка Ігор Мацияка. Про це повідомляє Новгород-Сіверська міська територіальна громада. Народився Ігор Мацияка...

Подробнее
У Чернігові вирішується питання диференційованої подачі сигналу повітряної тривоги
Новости Чернигова

У Чернігові вирішується питання диференційованої подачі сигналу повітряної тривоги

21:36 - 25/08/2025

У міських школах гостро стоїть питання організації навчального процесу через постійні повітряні тривоги. Як зазначає голова Чернігівської МВА Дмитро Брижинський,...

Подробнее
  • UA-NEWS.in.ua
  • Pro-KYIV.in.ua
  • Davniyhalych.if.ua
  • TheKIEV.city
  • DONBASS.center
  • KRIVOYROG.biz
  • TERNOPIL.cx.ua
  • TOPNEWS.uz.ua
  • CHE-NEWS.info

© 2025 Новости Чернигова. Допускается цитирование материалов без получения предварительного согласия PRAVDA.cn.ua при условии размещения в тексте обязательной ссылки на PRAVDA.cn.ua - городской портал. Для интернет-изданий обязательно размещение прямой, открытой для поисковых систем гиперссылки на цитируемые статьи не ниже второго абзаца в тексте или в качестве источника. Нарушение исключительных прав преследуется по закону.

  • Главная
  • Новости
  • Работа
  • Погода
  • Веб-камеры
  • Афиша
  • Карта Чернигова
  • Пробки онлайн
  • Знакомства