Пенсійний фонд України, включно з Головним управлінням у Чернігівській області, впроваджує нові електронні моделі в роботі з пенсіонерами. Про них ЧЕline повідомили в Чернігівському обласному представництві Пенсійного фонду.
По-перше, це модель щодо звернення громадян по призначення пенсії в «один дотик». Послуга «в один дотик» – це одне відвідування установи, аби забрати пенсійне посвідчення. Цей сервіс передбачає подання документів для призначення пенсії дистанційно в електронному вигляді (заява та копії документів, завірені електронним підписом).
Сервіс призначення пенсії в «один дотик» є однією зі складових частини системи надання послуг у сфері пенсійного забезпечення в електронній формі («Е-ПЕНСІЯ»).
Впровадження такої системи спрощує взаємодію громадян із Пенсійним фондом України, дає змогу зменшити витрати часу осіб, які звертаються по призначення пенсії, забезпечує максимально комфортні умови для отримання послуг, не виходячи з дому.
Щоб скористатися сервісом, потрібні лише три умови: електронний пристрій (комп’ютер, ноутбук) із доступом до мережі Інтернет, авторизація в особистому кабінеті на вебпорталі Пенсійного фонду за допомогою електронного цифрового підпису, наявність необхідних сканованих документів.
По друге, в серпні Пенсійний фонд в Чернігівській області переходить на систему призначення та виплати пенсій на базі електронної пенсійної справи. Відтепер усі документи паперової пенсійної справи зберігатимуться в електронному вигляді.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Із 1 липня пенсіонерам збільшили пенсії
Електронна пенсійна справа – сукупність інформації, що обробляється на базі централізованих інформаційних технологій у формі електронних даних для забезпечення призначення/перерахунку та виплати пенсій.
Головний плюс для людини в тому, що тепер ознайомитись зі своєю справою можна в будь-якому управлінні фонду або через вебпортал електронних послуг фонду.
Загалом реформа передбачає створення можливостей одержання послуг дистанційно, в електронному форматі, через особистий кабінет і вебпортал; одержання результатів надання послуг; організацію обміну даними з іншими державними реєстрами для зменшення паперового документообігу під час надання послуг.
Варто наголосити, що нові сервіси є безкоштовними.
Крім всього іншого, Пенсійний фонд планує найближчим часом презентувати наступний етап – створення мобільного додатка. За його допомогою через смартфон або планшет застраховані особи, пенсіонери зможуть отримати інформацію про свій заробіток, страховий стаж, розмір пенсії, про те, на якому етапі розгляду перебувають звернення до фонду тощо.Щодо безпосереднього впровадження сервісів. Наприклад, послугою в «один дотик» за серпень, від початку її введення, вже скористалися 22 особи.
–
Источник: Челайн