За інформацією: Суспільне Чернігів.
ФОТО: Суспільне Чернігів
Електробайки, машини “Багі” та електровізки готують чернігівські розробники для передачі ЗСУ. Увесь цей електротранспорт розробили та виготовили у Чернігові. Розробник Олександр Литвин каже, вже передали бійцям на фронт понад десять електробайків. Детальніше — далі.
Такий електровелосипед може розвивати швидкість понад 70 кілометрів на годину, а на одному заряді проїжджає за сотню кілометрів. Також від нього можна заряджати й гаджети. Ці велобайки повністю розроблені, спроєктовані та виготовлені у Чернігові.
Електробайк, який розробили та виготовили у Чернігові. ФОТО: Суспільне Чернігів"Він повністю знаходиться в режимі світломаскування. За потреби встановлюється додаткове освітлення, яке також з антибліковим захистом, яке можна ставити, знімати, в залежності від потреб. І вони використовуються спеціальними підрозділами, як для розвідки так і для логістичних задач", — розповів Олександр Литвин.
Електробайки та“Багі”: у Чернігові збирають й передають техніку для ЗСУ. ФОТО: Суспільне Чернігів
Олександр каже, ціна такого байка від трьох до чотирьох тисяч доларів, тому вони шукають кошти в благодійників.
Олександр Литвин, розробник. ФОТО: Суспільне Чернігів
"Ми співпрацюємо з фондами, військові роблять замовлення і фонди нам допомагають виготовити їх. На початку ми віддавали всі байки, які в нас були безкоштовно, наразі ми не маємо такої можливості".
Окрім електробайків, для передачі на передову готують й електробагі.
"Ми займаємось конверсією транспорту, який був раніше на ДВЗ (двигун внутрішнього згорання,— ред.) ми його перероблюємо на електричний привід нашої розробки й, звичайно, є така потреба, для того, щоб переміщувати більшу кількість людей, з більшим вантажем і на більші відстані".
Електробагі. ФОТО: Суспільне Чернігів
Такі автівки можуть проїхати на одному заряді 96 кілометрів — бездоріжжям також. Розвивають швидкість до ста кілометрів на годину. Електробагі непомітне для тепловізорів.
Олександр Литвин та його розробка. ФОТО: Суспільне Чернігів
Зараз Олександр Литвин продовжує розробляти електровізок, який також має електропривід, може використовуватись як павербанк і перевозити вантажі до 500 кілограмів.
Електровізок. ФОТО: Суспільне Чернігів
"Він їздить будь-яким бездоріжжям, долає кут в 16 градусів, повністю захищена від води, не боїться ні морозів, ні бруду, ні болота. Навіть може десантуватися з гелікоптерів, або літаків за потреби. В нього запас ходу 15 кілометрів, і він розвиває швидкість на електротязі до десяти кілометрів. Наступний етап модернізації — коли можна поставити та з’єднати два таких візки в автономний безпілотний транспортний засіб".
Детальніше — у сюжеті: