З розвитком сфери інтернет-торгівлі сервіс фулфілмента став користуватися попитом. Ознайомитися з його специфікою можна на сайті компанії Fulfillment by Partner Trade https://partnertrade.org/fulfilment-chto-eto-takoe/, що спеціалізується на наданні послуг в цій сфері та організує доставки з США, Росії та інших країн.
Які послуги входять в фулфілмент
У фулфілменте об’єднані операції, орієнтовані на обслуговування клієнта з моменту оформлення їм замовлення до його отримання. У них включені такі послуги, як:
- прийом замовлення і його обробка;
- передпродажна підготовка товару — підбір, комплектація і упаковка;
- прийом на склад і забезпечення зберігання продукції;
- отримання оплати від покупця;
- організація доставки товару;
- робота з поверненням продукції.
Переваги і недоліки сервісу
До плюсів сервісу можна віднести можливість власників інтернет-магазинів зекономити на оренді складу та на оплату праці співробітникам для його обслуговування, а також для проведення ряду супутніх операцій. Віддають перевагу веденню бізнесу за схемою фулфілмента власники магазинів у всесвітній мережі. Вони забезпечують собі мінімальну участь у всіх процесах. Своїм клієнтам вони надають можливість самостійно вивозити покупки зі складу. Його площі дозволяють завжди зберігати на території товари з запасом.
Схема організації бізнес-процесів має і свої мінуси. Власник інтернет-магазину не завжди може потрапити на склад. При комплектації можуть виникнути помилки. Їх допускають і при оформленні документів. Однак всі ці недоліки можна усунути, посиливши контроль над усіма процесами. У будь-якому випадку це буде раціональніше, ніж наймати співробітників для вирішення цих завдань і дешевше, ніж обслуговувати власні склади. Також слід врахувати, що якщо на складі буде знаходитися товар в мінімальній кількості, то оплачувати послугу доведеться в повному обсязі все одно.
Висновки
Сервіс фулмілмента орієнтований на сприяння бізнесу та покладання на виконавця ряду обов’язків, пов’язаних з організацією комунікації зі споживачами та їх повноцінним обслуговуванням. Він затребуваний серед власників інтернет-магазину, оптових постачальників і іноземних інвесторів. Споживачі послуги економлять на оренді приміщень, на утриманні колл-центру і віднесених до обслуговуючого персоналу працівників, можуть розраховувати на комплекс консалтингового сервісу, на автоматизацію внутрішніх процесів і зовнішньої звітності.