За інформацією: Суспільне Чернігів.

Олександр Ломако на фоні маршрутного автобуса у Чернігові. Суспільне Чернігів
Приватні перевізники, автобуси яких ввечері 1 травня та зранку 2 травня не вийшли на маршрути у Чернігові, отримали приписи згідно з договорами у звʼязку з порушенням пункту щодо дотримання частоти виходів на рейси. Жодних штрафів до них застосовуватись не буде.
Про це у коментарі Суспільному повідомив в.о. міського голови Чернігова Олександр Ломако.
"За таке порушення передбачене попередження. Якби вони не вийшли б сьогодні (3 травня, — ред.) — був би штраф. Враховуючи, що перевізники не виконали умови з причини блокування компенсацій військовою адміністрацією, тобто, незалежних від них причин, міська рада не розглядала і не розглядає розірвання чинних договорів з перевізниками", — зазначив Ломако.
Раніше, 2 травня, в ефірі "Громадського радіо" начальник Чернігівської МВА Дмитро Брижинський казав, що до перевізників мають застосувати штрафні санкції та посилався на Олександра Ломака.
"Секретар міської ради (Олександр Ломако, — ред.) повідомив, що до перевізників будуть застосовані штрафні санкції, відповідно до договорів, які вони підписали із міською радою. Вони повинні свою підприємницьку діяльність планувати, розраховуючи на суму підтримки у межах кошторисних призначень", – сказав начальник Чернігівської МВА.
Що відомо про транспортну кризу у Чернігові
30 квітня ввечері, в.о. міського голови Чернігова Олександр Ломако звернувся до містян та повідомив, що протягом 1-2 травня у Чернігові частина громадського транспорту може не виїхати на маршрути. Це пов'язано з тим, що з 19 квітня нема оплати часткової компенсації за здійснені в березні громадські перевезення — дев'ять мільйонів гривень. Через це з чотирма перевізниками, які обслуговують міські маршрути Чернігова, не можуть розрахуватися за паливо, кредити та лізинг, а також виплатити заробітні плати водіям та іншим співробітникам.
Водночас начальник Чернігівської МВА Дмитро Брижинський у своєму відеозверненні пояснив, чому не підтримав збільшення розміру компенсації перевізникам у Чернігові. Це рішення він аргументує нібито збільшенням прибутку тих самих перевізників на 20% за рахунок зростання вартості проїзду у громадському транспорті, розраховуючись готівкою та банківською карткою. Брижинський також сказав, що готовий підтримати виділення шести мільйонів гривень на компенсації, як це передбачено у бюджеті. Однак збільшення суми до дев'яти мільйонів гривень він пов'язує із задоволенням інтересів окремих перевізників, зокрема, Володимира Коваленка — депутата міської ради від фракції "Рідний дім".
Своєю чергою Олександр Ломако вважає, що начальник Чернігівської МВА Дмитро Брижинський блокує виплату компенсації перевізникам через земельні інтереси свого радника Максима Черненка.
Начальник управління транспорту Олександр Рижий розповів, що за програмою компенсації перевізникам у бюджеті Чернігова передбачено 75 мільйонів гривень на рік. У місяць виплата становить шість мільйонів 250 тисяч гривень. У березні ж перевізники виконали послуг на суму понад дев'ять мільйонів гривень. За словами Рижого, цифра зросла, у порівнянні з лютим, через придбання перевізниками шести автобусів, які відповідають критеріям цієї програми, а також більшої кількості днів у місяці.
Зранку 2 травня на маршрути виїхали 58 тролейбусів та п'ять автобусів комунального підприємства "Чернігівське тролейбусне управління". На міських автобусних маршрутах — 0 одиниць транспорту приватних перевізників.
Також начальник Чернігівської ОВА В'ячеслав Чаус доручив правоохоронним органам розібратися з проблемою транспорту у місті, а профільному департаменту ОДА розглянути можливість збільшити кількість транспортних одиниць на приміських маршрутах, що курсують містом.
Читати ще

Читати ще Ломако та Брижинський повідомили про відновлення роботи автобусних перевезень у Чернігові








