За інформацією: Суспільне Чернігів.
Конструктор Олександр Юшко. Суспільне Чернігів
Чоловік розповів, під час виготовлення трайку, дещо змінив під власні потреби та вподобання.
"На ньому відмінна від мотоцикла чи квадроцикла геометрія. Він більш стійкий до перекидів, в повороти гарно входить внаслідок трикутної геометрії. Стиль "криса". Вони робляться такі неохайні. Шви не зачищаються. Все наліплюють на них і літають".
Трайк, який виготовив Олександр. Суспільне Чернігів
Також на трайку відсутні будь-які прилади вимірювання.
"Тут же немає спідометра, немає ніяких панелей. Навіть гальма тут відсутні. Тільки вперед", — каже Олександр.
Олександр їде на своєму трайку. Суспільне Чернігів
Транспортним засобом чоловік керує за допомогою єдиного ручного курка газу. Каже: максимальна швидкість, яку розвивав, – 55 кілометрів на годину.
Пристрасть до конструювання йому передалася від батька, каже чоловік. У 2023 році він повернувся з-за кордону і приєднався до десантно-штурмових військ ЗСУ. Після поранення у травні став обмежено-придатним та зайнявся реабілітацією. За той час встиг доробити трайк та у квітні цього року вперше проїхався на ньому вулицями міста.
Олександр Юшко з побратимами. Архівні фото Олександра Юшка
Олександр з сином у гаражі. Архівні фото Олександра Юшка"Антистресова така, щоб не заморочуватися над проблемами. Намагаємось жити далі".
За словами Олександра, це його другий трайк. Перший називався "Кобра". Його він зареєстрував у Харківському автодорожньому інституті 2009 року. Це дозволило отримати реєстраційний номер та продати. Нині він розпочав роботу над ще одним триколісним транспортним засобом.
Перший трайк, який виготовив Олександр. Архівні фото Олександра Юшка
Читати ще
Читати ще «Звільнення зі служби – найгірше, що може бути»: історія бійця з позивним «Дрюлік», який травмував очі у бою