У наступному році парки та сквери нашого міста будуть паспортизовані. На дану процедуру з міського бюджету може бути виділено 50 тисяч гривень.
“Парки та сквери планово отримують паспорт раз у 5 років, – розповіла ланшафтний дизайнер КП “ВУКГ” Наталія Довгаль. – У випадку, скажімо, підсаджень зелених насаджень може бути непланове оновлення паспорту раз у 2 роки”.
Паспорт – це документ, який надається кожному об’єкту зелених насаджень, він є результатом проведеної інвентаризації на даному об’єкті. У паспорт парку або скверу вписуються дані про вид, стан насаджень, площу квітників тощо. У цьому документі вказано, де ростуть деревні насадження, а де – кущі, розписано якісний та кількісний стан зеленої зони.
–
Автор: Валентина Пильник, mynizhyn.com
Источник: Челайн