Чернігівському міському голові 19 червня не дозволили перетнути україно-польський кордон. Владислав Атрошенко їхав у відрядження до Польщі, де мав підписати Договір про партнерство між містами Чернігів та Жешув (Ряшів).
Ще 31 травня очільника нашого міста уповноважили це зробити від імені всієї громади депутати під час сесії Чернігівської міської ради. Спостерігав тоді за голосуванням президент міста Жешув (Ряшів) Конрад Фійолек. Знаходячись в режимі відеозв`язку він звернувся до обранців і громади Чернігова, дякуючи за героїчну боротьбу і повідомляючи, що майбутній Договір дозволить налагодити співпрацю, яка буде спрямована, у першу чергу, на відбудову нашого міста.
20 червня мало відбутися вже засідання сесії міської ради Жешува, де мав виступити Владислав Атрошенко, після чого депутати проголосували б за створення нового партнерства Жешув-Чернігів. Далі в програмі було заплановане відкриття гербу Чернігова на ратуші Жешува.
Всі ці офіційні заходити мали закласти фундамент майбутньої співпраці між польським та українським містами.
Крім того, до складу делегації з Чернігова увійшов начальник Управління транспорту та керівник “АТП-2528”. Протягом двох днів у польському Жешуві вони мали познайомитися з роботою інфраструктури міста у сфері: водопостачання та водовідведення, методів розділення та переробки побутових відходів, транспорту та зв’язку. Після чого були заплановані переговори щодо розвитку подальшої співпраці та наданні допомоги у відбудові Чернігова.
Тобто візит був важливим і планувався обома сторонами.
Натомість, 19 червня, Владислава Атрошенко не випустили з території України на митному пропускному пункті “Краковець”. Чернігівський міський голова назвав таке рішення “перешкоджанням його професійної діяльності на користь Чернігова”.
Цей візит був важливим для міста та всієї громади і передбачав конкретні для нас результати вже сьогодні. Він готувався протягом кількох тижнів, чернігівська делегація мала ввести в курс справ приймаючу сторону стосовно руйнувань Чернігова та першочергової допомоги, якої він потребує, а також обговорити залучення досвіду польського Жешува для будівництва того ж сміттєпереробного заводу, модернізації сфери громадських перевезень