«Гемблер – нереалізований правитель». Ця цитата належить співвласнику та голові відділу маркетингу PM casino Сергію Портнову. Син професійного картяра з дитинства несвідомо слідкував за психологією гравців. Зізнавався, що це сформувало його як особистість та дало чітке розуміння поняття честі, банкролу, карткового боргу тощо. І це неодмінно те, що допомагало утримувати в топі величезний азартний бренд Parimatch casino, активи якого на момент закриття оцінювали в мільярд доларів.
Чому гравці вибирають казино Паріматч
В одному з інтерв’ю Портнов визначив основні якості та потреби азартного гравця. За його словами, є три основні причини, через які гемблери обирають гру на гроші в онлайн казино:
- Потреба в конкуренції. Є категорія осіб, що полюбляють потішити его та довести іншим власну правоту. Для декого звичайна ставка є проявом героїзму.
- Відчуття перемоги. Ті, хто прагнуть відчути перевагу над іншими, часто отримують потрібні емоції саме в гральному середовищі.
- Тотальне домінування. Інколи люди, що не змогли проявити себе в бізнесі, шукають альтернативних легких шляхів у світі азартних розваг, як-от казино онлайн.
Одноразова перемога є гачком для гравця, аби затримати його увагу на вибраному ігровому майданчику. Але не варто забувати, що розваги в казино запрограмовані таким чином, що математика там завжди бере гору. Клуби також зацікавлені в тому, аби отримувати вигоду в довгостроковій перспективі. Для пошуку гемблерів, яким вдалося перехитрити систему, можуть залучати навіть СБУ.
Особливості роботи Parimatch
За словами власника, Парі-Матч казино онлайн свого часу обслуговували 500 інженерів. Складна міжнародна система зі спеціалізованими пропозиціями під різні регіони та широким переліком платіжних систем потребувала досвідчених IT-спеціалістів та глибокого маркетингового аналізу. Цікаво, що саме розвиток технологій диктував бізнесу напрямки розвитку, а не навпаки. Портнов не раз зізнавався, що аудиторією клубу є казуальні гравці. Тобто це звичайні люди, котрі шукають казино задля розваги і готові провести там свій вільний час. Пропозиції для них мають декілька особливостей:
- направлені на широке коло користувачів;
- не потребують від гемблерів спеціальних навичок та знань;
- не вимагають детального прорахування коефіцієнтів від букмекера.
Портнов вважав, що такі особи грають заради гри і їх не слід боятися. На виявлення ж професійних гемблерів, здатних обдурити систему, кидали всі сили.
Що могло приваблювати гравців
Коли гравець заходив на сайт Париматч, то міг зробити ставку на все що завгодно. В переліку були й претенденти на переможця Євробачення, й прогнози курсу біткоїна, й ставки на варіанти фіналу улюбленого серіалу та багато іншого. Тут букмекеру легко помилитися внаслідок непередбачуваних обставин. Люди, що робили ставки професійно, це розуміли й це приваблювало їх на ресурс. Крім бажання знайти огріхи в підрахунках БК, значення мало ім’я бренду. Про Паріматч знали з 1994, переважно завдяки медійному простору.
Секрети маркетингу Паріматч
Не зважаючи на негативні відгуки користувачів та зізнання власників у тому, як працює Парі Матч вхід в коло користувачів був колосальним. В кращі часи БК приймала 5 млрд ставок на місяць. Секрет успіху Parimatch полягав у аналітиці та прорахуванні трендів наперед. У різні періоди клуб просували бренди, що були на піку слави. Це тонкий психологічний момент, що дозволяв БК існувати настільки довго.
УЧАСТЬ В АЗАРТНИХ ІГРАХ МОЖЕ ВИКЛИКАТИ ІГРОВУ ЗАЛЕЖНІСТЬ. ДОТРИМУЙТЕСЬ ПРАВИЛ (ПРИНЦИПІВ) ВІДПОВІДАЛЬНОЇ ГРИ.
Матеріал пропонується з ознайомчою метою особам, які досягли 21 року і не є рекламою азартних ігор. Також підкреслюємо, що азартні ігри є розвагою і участь в азартних іграх не може бути джерелом доходів чи альтернативою роботі.
Сайт не несе відповідальність за наявність у організаторів азартних ігор та/або букмекерської діяльності відповідних ліцензій в Україні.