Реклама: [email protected]
Сегодня: 22/12/2025
PRAVDA.cn.ua
  • Новости
  • Работа
  • Погода
  • Веб-камеры
  • Карта города
  • Пробки онлайн
  • Еще
    • Карта воздушных тревог в Украине
    • Карта боевых действий «Deep State»
    • Поздравления
PRAVDA.cn.ua

Главная / Новости Чернигова

Роль CRM у розвитку малого бізнесу: практичні приклади успішних впроваджень

rol-crm-u-rozvitku-malogo-biznesu

pravda.cn.ua
22:29 - 12/07/2024
Новости Чернигова

Сучасна CRM-система дає змогу малому бізнесу бути більш організованим, ефективним і орієнтованим на клієнта, що в кінцевому результаті сприяє зростанню та успіху бізнесу. Це якщо говорити коротко. А в цій статті CRM Solutions розповість детальніше про функціонал та можливості систем, а також надасть приклади успішного впровадження з практичного досвіду.

Роль CRM у розвитку малого бізнесу: практичні приклади успішних впроваджень

Що таке CRM?

CRM-система (Customer Relationship Management, що в перекладі означає «управління відносинами з клієнтами») — це незамінне програмне забезпечення для бізнесів. Воно допомагає підприємствам контролювати взаємодію з аудиторією на всіх етапах циклу продажів.

Основна функція CRM-системи полягає в накопиченні та систематизації великих обсягів інформації. Головне, що цей процес відбувається автоматично, ефективно налаштована система самостійно підтягує клієнтські дані, історії покупок і взаємодій тощо. А потім зібрані дані бізнес може використовувати для покращення стратегій, якості обслуговування, а також збільшення продажів і прибутку. Адже до функціоналу самої системи додаються можливості інтегрованих ПЗ, зокрема інструментів аналітики, маркетингу, комунікації, продажів тощо.

Із інтеграцією CRM-системи ви зможете вивести клієнтський досвід на новий рівень, отримати лояльність наявних покупців і залучити нових.

Переваги впровадження CRM у малий бізнес

Вдало підібрана CRM-система дасть змогу малому бізнесу досягати більшого, навіть із урахуванням обмежених бюджетів. Це незамінний інструмент для оптимізації процесів та ефективного використання ресурсів. Ознайомтеся з перевагами впровадження CRM-системи, які відчутно спростять ведення малого бізнесу.

Збір та централізація даних

CRM-система автоматично зберігає всю інформацію про клієнтів в одному просторі з різних каналів комунікації. Ви отримаєте доступ не лише до демографічних даних, а й будете знати вподобання клієнтів, історію покупок і взаємодій. Завдяки цьому менеджери зможуть надавати персоналізоване обслуговування й підвищувати задоволеність клієнтів.

Відчуйте, наскільки ця функція є незамінною, на прикладі з практики CRM Solutions. Одним із клієнтів провідного інтегратора CRM-систем була кондитерська майстерня. Для взаємодії з клієнтами компанія має аж 15 Instagram-акаунтів, кожен із яких потрібно підтримувати.

Щоб спростити й пришвидшити роботу менеджерів, команда CRM Solutions впровадила систему, яка об’єднала всі канали продажів. Коли хтось пише коментар, залишає реакцію на сторис або запит у директ, у системі автоматично створюється картка клієнта. У ній відображаються ім’я, фото й посилання на соцмережі клієнта, а також дата створення заявки, попередні замовлення, листування та коментарі. Як результат — компанія отримала збільшення прибутку на 20%, адже оптимізувала кожен бізнес-процес.

Звісно, що це далеко не вся робота, яка була здійснена для кондитерської майстерні, щоб досягти таких покращень. Деталі цієї співпраці та інші успішні кейси читайте в блозі CRM Solutions.

Жодних пропущених заявок

Не будемо далеко відходити від попереднього пункту, адже приклад кондитерської показовий і в ефективності продажів. У картках клієнтів усередині CRM-системи відображаються всі замовлення, а також їхні статуси. Тобто менеджеру не потрібно шукати заявки серед каналів продажів, бо всі вони знаходяться в одному місці. До того ж працівнику завжди буде зрозуміло, скільки кроків залишилося до закриття угоди. Так CRM допомагає відстежувати покупців на кожному етапі продажу, що підвищує ймовірність успішного продажу.

Та на цьому успішні кейси CRM Solutions не завершилися, тож переходимо до наступної переваги СRM-систем для малого бізнесу.

Роль CRM у розвитку малого бізнесу: практичні приклади успішних впроваджень

Автоматизація процесів

CRM-система автоматизує багато рутинних процесів, таких як обробка запитів, надсилання листів, оновлення даних тощо. Це дає змогу працівникам зосередитися на більш важливих завданнях і підвищує їхню продуктивність. Про цю суттєву перевагу також є кейс.

До CRM Solutions звернулася компанія автомобільного сервісу. Щоб вирішити низку запитів, у бізнес було впроваджено CRM-систему. Важливим критерієм для клієнта була автоматизація процесів, якої вдалося успішно досягти. Деякі послуги автосервісу, такі як полірування воском, необхідно регулярно повторювати. Щоб спростити роботу менеджерів, система автоматично закликає клієнта отримати послугу через установлений проміжок часу. Це дає змогу просувати пропозиції без зайвих зусиль. Крім цього, із CRM-системи клієнту автоматично надходять нагадування про запис, виставляється рахунок, а також діє система накопичення бонусів.

У такий спосіб полегшується робота працівників автомийки, адже більшість рутинних завдань може виконати система. Автоматизований маркетинг просуває повторні покупки через нагадування. А клієнт отримує персоналізований сервіс та спеціальні пропозиції через систему лояльності.

І це ми ще не розповідали про аналітику даних, облік складу, контроль фінансів, покращення командної роботи, оптимізацію витрат та багато інших переваг. Вдало підібрана CRM-система здатна вирішити індивідуальні запити кожного бізнесу.

Ключові чинники успішного впровадження CRM

Якщо у вас немає досвіду самостійного підбору та інтеграції CRM-систем, тоді варто звертатися до професіоналів. Адже різноманіття програмного забезпечення широке, а процеси в кожної компанії свої. Щоб оптимізація була максимальною, потрібно провести аналіз бізнесу, знати тонкощі вибору, налаштувань та інтеграцій.

Підприємці не можуть витрачати свій час на дослідження та впровадження системи. Тому є ефективне рішення — делегуйте інтеграцію CRM Solutions. Ми підберемо CRM-систему, якою ви дійсно будете користуватися, або відмовимо від впровадження.

Предыдущая новость

Отзывы покупателей об iPhone 15: почему это топовый смартфон 2024 года

Следующая новость

Про "злочинне угрупування", звіт перед депутатами та роботу на посаді: Дмитро Брижинський провів брифінг

Похожие записи

Що почитати? Павло Паштет Белянський «Бабуся вмирати не любила»

Що почитати? Павло Паштет Белянський «Бабуся вмирати не любила»

00:35 - 22/12/2025
Що почитати? «Пан Сирник і різдвяний пампушок» Світлана Лінинська

Що почитати? «Пан Сирник і різдвяний пампушок» Світлана Лінинська

00:35 - 22/12/2025
Аномально теплий листопад вплинув на водойми та озимі культури на Чернігівщині: наслідки потепління

Аномально теплий листопад вплинув на водойми та озимі культури на Чернігівщині: наслідки потепління

23:35 - 21/12/2025
У двох районах Чернігівщини – підвищений рівень радіації у грибах

У двох районах Чернігівщини – підвищений рівень радіації у грибах

23:35 - 21/12/2025

“Грінч. Той, що вкрав Різдво” — запальна прем’єра у різдвяно-новорічні свята!

22:35 - 21/12/2025
Що почитати? «Різдвяна класика» Ярина Цимбал

Що почитати? «Різдвяна класика» Ярина Цимбал

19:35 - 21/12/2025
Шість годин на підключення та 200 літрів дизпалива: у Чернігові «ОТКЕ» провело навчання з розгортання мобільних котелень

Шість годин на підключення та 200 літрів дизпалива: у Чернігові «ОТКЕ» провело навчання з розгортання мобільних котелень

19:35 - 21/12/2025
Росіяни зайшли в село на півночі України і вивезли на територію РФ понад 50 цивільних жителів

Росіяни зайшли в село на півночі України і вивезли на територію РФ понад 50 цивільних жителів

18:35 - 21/12/2025

Последние новости

Що почитати? Павло Паштет Белянський «Бабуся вмирати не любила»
Новости Чернигова

Що почитати? Павло Паштет Белянський «Бабуся вмирати не любила»

00:35 - 22/12/2025

За інформацією: Суспільне Чернігів. Павло Паштет Белянський та його книжка "Бабуся вмирати не любила". Getty Images Павло Белянський — письменник,...

Подробнее
Що почитати? «Пан Сирник і різдвяний пампушок» Світлана Лінинська
Новости Чернигова

Що почитати? «Пан Сирник і різдвяний пампушок» Світлана Лінинська

00:35 - 22/12/2025

За інформацією: Суспільне Чернігів. Світлана Лінинська та її книжка "Пан Сирник і різдвяний пампушок". Getty Images У книжці Світлани Лінинської...

Подробнее
Аномально теплий листопад вплинув на водойми та озимі культури на Чернігівщині: наслідки потепління
Новости Чернигова

Аномально теплий листопад вплинув на водойми та озимі культури на Чернігівщині: наслідки потепління

23:35 - 21/12/2025

Листопад 2025 року був аномально теплим і вологим для Чернігівської області, що суттєво вплинуло на водний режим та строки вегетації...

Подробнее
У двох районах Чернігівщини – підвищений рівень радіації у грибах
Новости Чернигова

У двох районах Чернігівщини – підвищений рівень радіації у грибах

23:35 - 21/12/2025

У листопаді 2025 року рівень радіаційного забруднення атмосферного повітря на території Чернігівської області залишався в межах допустимих значень. Радіологами проведено...

Подробнее
  • Афиша Чернигова
  • Веб-камеры Чернигова
  • Главная
  • Карта боевых действий «Deep State»
  • Карта воздушных тревог в Украине
  • Карта Чернигова
  • Контакты
  • Погода Нежин
  • Погода Чернигов
  • Пробки Чернигова ОНЛАЙН

© 2025 Новости Чернигова. Допускается цитирование материалов без получения предварительного согласия PRAVDA.cn.ua при условии размещения в тексте обязательной ссылки на PRAVDA.cn.ua - городской портал. Для интернет-изданий обязательно размещение прямой, открытой для поисковых систем гиперссылки на цитируемые статьи не ниже второго абзаца в тексте или в качестве источника. Нарушение исключительных прав преследуется по закону.

  • Главная
  • Новости
  • Работа
  • Погода
  • Веб-камеры
  • Афиша
  • Карта Чернигова
  • Пробки онлайн
  • Знакомства