Сучасна CRM-система дає змогу малому бізнесу бути більш організованим, ефективним і орієнтованим на клієнта, що в кінцевому результаті сприяє зростанню та успіху бізнесу. Це якщо говорити коротко. А в цій статті CRM Solutions розповість детальніше про функціонал та можливості систем, а також надасть приклади успішного впровадження з практичного досвіду.
Що таке CRM?
CRM-система (Customer Relationship Management, що в перекладі означає «управління відносинами з клієнтами») — це незамінне програмне забезпечення для бізнесів. Воно допомагає підприємствам контролювати взаємодію з аудиторією на всіх етапах циклу продажів.
Основна функція CRM-системи полягає в накопиченні та систематизації великих обсягів інформації. Головне, що цей процес відбувається автоматично, ефективно налаштована система самостійно підтягує клієнтські дані, історії покупок і взаємодій тощо. А потім зібрані дані бізнес може використовувати для покращення стратегій, якості обслуговування, а також збільшення продажів і прибутку. Адже до функціоналу самої системи додаються можливості інтегрованих ПЗ, зокрема інструментів аналітики, маркетингу, комунікації, продажів тощо.
Із інтеграцією CRM-системи ви зможете вивести клієнтський досвід на новий рівень, отримати лояльність наявних покупців і залучити нових.
Переваги впровадження CRM у малий бізнес
Вдало підібрана CRM-система дасть змогу малому бізнесу досягати більшого, навіть із урахуванням обмежених бюджетів. Це незамінний інструмент для оптимізації процесів та ефективного використання ресурсів. Ознайомтеся з перевагами впровадження CRM-системи, які відчутно спростять ведення малого бізнесу.
Збір та централізація даних
CRM-система автоматично зберігає всю інформацію про клієнтів в одному просторі з різних каналів комунікації. Ви отримаєте доступ не лише до демографічних даних, а й будете знати вподобання клієнтів, історію покупок і взаємодій. Завдяки цьому менеджери зможуть надавати персоналізоване обслуговування й підвищувати задоволеність клієнтів.
Відчуйте, наскільки ця функція є незамінною, на прикладі з практики CRM Solutions. Одним із клієнтів провідного інтегратора CRM-систем була кондитерська майстерня. Для взаємодії з клієнтами компанія має аж 15 Instagram-акаунтів, кожен із яких потрібно підтримувати.
Щоб спростити й пришвидшити роботу менеджерів, команда CRM Solutions впровадила систему, яка об’єднала всі канали продажів. Коли хтось пише коментар, залишає реакцію на сторис або запит у директ, у системі автоматично створюється картка клієнта. У ній відображаються ім’я, фото й посилання на соцмережі клієнта, а також дата створення заявки, попередні замовлення, листування та коментарі. Як результат — компанія отримала збільшення прибутку на 20%, адже оптимізувала кожен бізнес-процес.
Звісно, що це далеко не вся робота, яка була здійснена для кондитерської майстерні, щоб досягти таких покращень. Деталі цієї співпраці та інші успішні кейси читайте в блозі CRM Solutions.
Жодних пропущених заявок
Не будемо далеко відходити від попереднього пункту, адже приклад кондитерської показовий і в ефективності продажів. У картках клієнтів усередині CRM-системи відображаються всі замовлення, а також їхні статуси. Тобто менеджеру не потрібно шукати заявки серед каналів продажів, бо всі вони знаходяться в одному місці. До того ж працівнику завжди буде зрозуміло, скільки кроків залишилося до закриття угоди. Так CRM допомагає відстежувати покупців на кожному етапі продажу, що підвищує ймовірність успішного продажу.
Та на цьому успішні кейси CRM Solutions не завершилися, тож переходимо до наступної переваги СRM-систем для малого бізнесу.
Автоматизація процесів
CRM-система автоматизує багато рутинних процесів, таких як обробка запитів, надсилання листів, оновлення даних тощо. Це дає змогу працівникам зосередитися на більш важливих завданнях і підвищує їхню продуктивність. Про цю суттєву перевагу також є кейс.
До CRM Solutions звернулася компанія автомобільного сервісу. Щоб вирішити низку запитів, у бізнес було впроваджено CRM-систему. Важливим критерієм для клієнта була автоматизація процесів, якої вдалося успішно досягти. Деякі послуги автосервісу, такі як полірування воском, необхідно регулярно повторювати. Щоб спростити роботу менеджерів, система автоматично закликає клієнта отримати послугу через установлений проміжок часу. Це дає змогу просувати пропозиції без зайвих зусиль. Крім цього, із CRM-системи клієнту автоматично надходять нагадування про запис, виставляється рахунок, а також діє система накопичення бонусів.
У такий спосіб полегшується робота працівників автомийки, адже більшість рутинних завдань може виконати система. Автоматизований маркетинг просуває повторні покупки через нагадування. А клієнт отримує персоналізований сервіс та спеціальні пропозиції через систему лояльності.
І це ми ще не розповідали про аналітику даних, облік складу, контроль фінансів, покращення командної роботи, оптимізацію витрат та багато інших переваг. Вдало підібрана CRM-система здатна вирішити індивідуальні запити кожного бізнесу.
Ключові чинники успішного впровадження CRM
Якщо у вас немає досвіду самостійного підбору та інтеграції CRM-систем, тоді варто звертатися до професіоналів. Адже різноманіття програмного забезпечення широке, а процеси в кожної компанії свої. Щоб оптимізація була максимальною, потрібно провести аналіз бізнесу, знати тонкощі вибору, налаштувань та інтеграцій.
Підприємці не можуть витрачати свій час на дослідження та впровадження системи. Тому є ефективне рішення — делегуйте інтеграцію CRM Solutions. Ми підберемо CRM-систему, якою ви дійсно будете користуватися, або відмовимо від впровадження.