В ході здійснення контролю за дотриманням законодавства у сфері закупівель протягом січня-липня 2023 року Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області проведено 262 моніторинги процедур закупівель, якими охоплено майже 1,2 млрд. грн. та встановлено порушень законодавства у сфері публічних закупівель у 204 випадках на суму 963 млн. грн. (81%).
Завдяки вжитим заходам замовниками виконано зобов’язання щодо відміни торгів та розірвання договорів, укладених з порушеннями законодавства, у 68 випадках на суму 203 млн. грн., в т.ч. відмінено 18 процедур закупівель на суму 122 млн. грн. та розірвано 50 договорів на суму понад 83 млн. грн.
Зокрема, Спеціальним авіаційним загоном Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту Державної служби України з надзвичайних ситуацій відмінено закупівлю авіаційного паливозаправника або еквіваленту на суму 48 млн. грн. Аналогічно комунальним підприємством «АТП-2528» Чернігівської міської ради відмінено дві процедури закупівлі дизельного палива, бензину та скрапленого газу на загальну суму 35 млн. грн.
Разом з тим, аудитори очікують відповідального рішення від Управління житлово-комунального господарства Чернігівської міської ради в частині відміни закупівлі послуг з поточного дрібного ремонту об’єктів вулично-дорожньої мережі та штучних споруд в м. Чернігів на суму 167,3 млн. грн., а також розірвання договору від комунального підприємства «Чернігівводоканал» при закупівлі електричної енергії на суму 92,5 млн. грн.
Управління, як орган державного фінансового контролю, що наділений повноваженнями з контролю у сфері публічних закупівель, і надалі вживатиме чітких законних заходів з попередження порушень в окресленій сфері та вимагатиме від замовників дотримання вимог законодавства та усунення виявлених порушень.
Пресслужба Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області