Починаючі свою підприємницьку діяльність бізнесмени часто замислюються яку форму реєстрацію бізнесу обрати. Розглянемо доцільність державної реєстрації діяльності, як товариства з обмеженою відповідальністю. ТОВ, зазвичай, має одного або кілька засновників, директора та статут.
Як це зробити?
Зареєструвати ТОВ під ключ можуть спеціалісти бюро «Бумажкін» – https://bumazhkin.ua/reyestratsiya-ooo-tov/. При цьому ви можете бути певними у тому, що вся документація буде підготовлена стовідсотково правильно. Найголовніше – вам не доведеться витрачати час на паперову тяганину, яка багатьом не до душі. На всіх етапах вас супроводжуватимуть досвідчені юристи та консультанти. Вони також допоможуть обрати систему оподаткування, зареєструвавши бізнес платником податку на додану вартість або єдиного податку. Можна і самостійно зареєструвати ТОВ, але це відніме час та сили на паперову тяганину.
Найчастіше обирають ТОВ
Товариство з обмеженою відповідальністю відкривають ті приватні підприємці, які замислили розширити свій бізнес, наростили партнерів, з якими хочуть офіційно розділити частки. Також ТОВ реєструють тоді, коли це обумовлено сферою діяльності, приміром, турагентства, страхові чи фінансові компанії. Крім того, ТОВ обирають приватні підприємці, котрі планують згодом продати бізнес чи залучити інвесторів, та ті, що працюють з великими бізнес-компаніями.
Переваги товариства з обмеженою відповідальністю
Якщо ФОП-боржник відповідає власним майном, то ТОВ лише капіталом і активами, котрі є у власності товариства. У товариства з обмеженою відповідальністю є можливість будувати необмежений бізнес із залученням інвесторів, кредиторів, бізнес-партнерів. Останні, в свою чергу, роблять внески відповідно до визначеного статутного капіталу. Далі ці кошти використовуються у господарській діяльності підприємства.
Недоліки ТОВ
Порівняно з ФОП, товариство з обмеженою відповідальністю має певні недоліки:
- набагато складніша та, відповідно, дорожча реєстрація;
- необхідний статутний капітал, статут, протокол, наказ та пакет другорядних документів;
- потрібен спеціаліст для ведення бухгалтерії, додаткові витрати на виплату заробітної плати цьому працівникові;
- обов’язкова наявність юридичної адреси, за якою буде числитись товариство, для цього треба оренда офісного приміщення.