У вівторок, 2 листопада, у мобільному застосунку “Дія” стався збій. У службі підтримки пояснили, що виникли технічні проблеми, повідомляє ТСН.
Користувачі у соцмережах повідомляли, що не можуть авторизуватись та згенерувати “ковідні” сертифікати. У деяких користувачів із застосунку зникли усі документи, окрім паспорта та ідентифікаційного коду.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Термін роботи центрів вакцинації продовжений на дві години
У службі підтримки інформацію про збій підтвердили і повідомили, що виникли технічні проблеми. Наразі роботу застосунку відновлено.
“У зв’язку з погіршенням “ковідної” ситуації та переходом багатьох областей України в “червону” зону збільшилось навантаження на реєстри. Як наслідок — сервіси в застосунку можуть працювати повільно. У тому числі й СOVID-сертифікати”, – зазначила представниця Мінцифри Олеся Діденко.
Також, за її словами, команда Мінцифри проводить бета-тестування для отримання сертифікатів на основі ПЛР-тестів.
“І разом з МОЗ ми підключаємо нові лабораторії та працюємо над тим, щоб люди могли отримувати сертифікати про одужання. Зовсім скоро українці зможуть генерувати сертифікати в “Дії” за допомогою паспортів-книжечок і посвідки на тимчасове та постійне проживання. Плануємо, що кожні два дні наразі виходитимуть нові продукти”, – резюмувала вона.
–