1. Фотостудія
Здавалося б, сьогодні, з поширенням серед широких верств населення смартфонів, оснащених найпотужнішими мікрокамерами вже мінімум з десятком мегапікселів і фантастичним зумом, фотографування, як вид бізнесу, повинно було стати певним маргінальним заняттям. Однак, попит на дані послуги фантастичний:
Більш того, професійне фотографування – це майстерність і навіть талант. При наявності просунутого смартфона, не у кожного вийде створити дійсно «чудовий» кадр. Плюс до того, дана галузь отримала новий, швидко зростаючий і практично не обмежений в обсязі сегмент-фотографування товарів для віртуальних вітрин.
Це зовсім не те ж саме, що фотографування, заради аватарки в соцмережах. Це нагальна і необхідна потреба. З розвитком інтернет-торгівлі і появи потужних світових торгових майданчиків і навіть інтернет-аукціонів тисячі людей (а по факту-дрібних підприємців, тих, кого прийнято зараз називати самозайнятими) втягнулися в цю транснаціональну торгівлю.
Однак для участі на глобальних інтернет-майданчиках потрібно створити і планомірно просувати власний аккаунт. Це вітрина інтернет-магазину, на якій вся товарна лінійка повинна виглядати ошатно і святково (навіть у адміністрації самих майданчиків присутні вимоги, щодо фотографій, що розміщуються на віртуальних вітринах). Ось, де бездонна прірва роботи для сучасних професійних фотографів. І це цілком нагальна потреба з боку підприємницького співтовариства, яка здатна сформувати високу хвилю замовлень.
Вам знадобиться:
- Оренда студійного приміщення (можливий зовсім бюджетний варіант);
- Професійні інструменти формування правильного освітлення;
- Професійна фотокамера (чим якісніше, тим краще).
- На перших порах фотограф починає власну справу поодинці. Однак потім (зі зростанням замовлень), як правило, у нього з’являється один-два помічника: асистенти займаються рутиною – фотографуванням товарних одиниць, а організатор бізнесу обслуговує виїзні замовлення – весілля, свята, корпоративи.
2. Вендинговий бізнес
Дана бізнес-ідея увійшла в тренд за оригінальністю ще в нульових, але широке поширення набула після 2010 року, коли вартість електронної апаратури впала в рази. Вендінг-це бізнес, заснований на автоматичних продажах чого-небудь без участі в процесі людського фактора. Ми часто маємо справу з цим видом чиєїсь підприємницької діяльності, коли купуємо акуратний стаканчик кави в автоматі. Автомат-це і є вендінг.
Унікальною особливістю даної ідеї бізнесу є:
Його зростаюча прибутковість! Так — стаканчики кави не дешевшають на відміну від самих автоматів;
Повна відсутність необхідності в найманій праці. Так, обслуговування автоматів просто і ефективно передається на аутсорсинг, а самому підприємцю залишається тільки займатися укладенням договорів оренди на ті самі 2 м2, де буде стояти його апарат, з власниками приміщень в перспективних місцях.
Вендінговий бізнес може стати вельми прибутковим бізнесом в 2020 році в Україні, якщо тільки його організатор готовий пристойно вкластися. Якісні апарати коштують, на жаль, десятки тисяч гривень (а спроби заощадити можуть вилитися у відмову потенційних клієнтів взаємодіяти з вашими автоматами). Але до послуг починаючого підприємця завжди доступне банківське кредитування.
3. Власний відеоканал (на YouTube)
Можна було б назвати це відеоблогерством, якби ця діяльність реально не являла собою бізнес зі своєю специфікою, а головне, цілком райдужними перспективами розвитку. Багато популярних на сьогоднішній день зірок інтернету на перших порах записували ролики на YouTube, в якості побічної розкрутки. Більш ефективними тоді були телевізійні засоби стимулювання власної популярності – наприклад, — участь у різних шоу на телебаченні. Поки інтернет не став нещадно перетягувати активну аудиторію на себе. Процес цей має динаміку і зараз, так що розкрутка каналу на YouTube знаходить все більше ознак серйозного бізнесу.
У Україні цей вид бізнесу в 2020 році обіцяє зайняти чи не найвищу сходинку в плані не тільки бажаності (тобто, підприємницьких переваг), але і за реальними показниками прибутковості. Ось основні статті виручки цієї діяльності:
- Бонуси від реклами. Найрізноманітнішою: від контекстних роликів до вбудованої;
- Донати. Фактично — це пожертвування, однак, вони формують «великий океан» грошей і їх потік — це прекрасний приз і стимул для формування цікавого і оригінального контенту.
Іншими словами, люди готові жертвувати гроші тим своїм героям, які їм найбільше полюбилися, для того, щоб ті продовжували знімати все нові ролики (на це, до речі, телебачення не здатне). Рекламодавці все більше оцінюють потенціал інтернет-реклами, там стає все дорожче разом із зростанням кількості активних користувачів. А все разом це робить інвестування в розвиток власного YouTube-каналу хорошим і потенційно прибутковим вкладенням коштів, енергії і таланту.
Структура вкладень:
- Придбання камери (не обов’язково дорогий);
- Придбання елементів освітлення;
- Реєстрація каналу на Youtube — безкоштовно.
- Ну, а талант створення контенту — безцінний!
4. Доставка їжі в офіси
Це дуже актуальний бізнес в Україні в 2020 році, особливо, в умовах безперервних кризових тенденцій. Офісний планктон економить на власному харчуванні. Це непорушний факт і цю проблему необхідно вирішувати. Представляється цікавим налагодити інжинірингову схему забезпечення співробітників компаній в бізнес-центрах (і не тільки там) регулярним, якісним і недорогим харчуванням. Задум полягає в тому, щоб знаходити в місті точки громадського харчування, які виробляють різні смачні і якісні страви, і вибирати з них ті, які роблять ту чи іншу номенклатуру дешевше інших.
Нехай, наприклад, перші страви у вашому меню готує їдальня в центрі міста, другі — кафе на околиці, а деякі види закусок – взагалі, французький ресторан.
Вам залишається тільки диспетчеризувати замовлення: збирати заявки, а також забирати і доставляти готові страви вчасно. Особливо приємно, що для організації даного бізнесу вам не буде потрібно ніяких власних інвестицій (адже робота будується на попередніх замовленнях, тобто на передоплаті). Зате знадобиться значний кредит довіри від замовників, які вам цю передоплату переведуть. Але тут вже все залежить від вашої підприємницької жилки.
5. Створення власного інтернет-магазину
Дійсно, це сама популярна ідея початку власного бізнесу в сучасних умовах. І вона дійсно є найбільш перспективною. Для реалізації цього проекту вам буде потрібно якісно опрацьована ідея. Торгувати взагалі всім однозначно не вийде — буде потрібно певна спеціалізація за напрямком. Слід робити акценти.
Продажі можуть здійснюватися без будь-яких географічних обмежень, а ось закупівля товарів буде проводитися в залежності від вибору спеціалізації.
Наприклад, якщо вибираються товари широкого призначення , то з 90% ймовірності поставки будуть з Китаю.
Основні вкладення тут будуть пов’язані виключно з розкруткою інтернет-магазину. І тут важливо грамотно побудувати план-стратегію вкладень і вибрати способи просування:
- Соцмережі;
- SEO-просування;
- Розкрутка за допомогою статей на сторонніх ресурсах.
- Google AdWords
Якщо використовувати всі існуючі технології відразу, то вийде дуже дорого і не факт, що ефективно. Зате якщо різні технології застосовувати послідовно і вибірково, підвищуючи їх вартість і нарощуючи кількість покупців магазину, то в перші пару місяців можна выйти в прибуток. До того ж з’явиться можливість оцінити ефективність застосовуваних способів просування.
Читайте також: «Який бізнес відкрити в Україні: 10 ідей, актуальних в 2020 році» — https://sparkmedia.com.ua/biznes-v-ukraini-idej/