Як брендувати торгове обладнання
В наш час конкуренція не дозволяє підприємцям стояти на місці. Для досягнення успіху і просто виживання на ринку необхідно бути мобільним і намагатися використовувати навіть саме незначний простір для отримання доходу. Весь простір навколо продавця повинен бути прикрашений з користю для продажів. Найбільш ефективним способом залучення уваги потенційних покупців до своєї торгової точки є брендування торгового обладнання в єдиному корпоративному стилі.
Особливості процесу
Найуспішнішим товаром на ринку є той, який грамотно представлений покупцям. З цієї причини товари свого виробництва та торгівельне обладнання слід оформляти у своїй корпоративній стилістиці, що відрізняє вас від конкурентів. Важливо всюди застосовувати логотип фірми. Це значно збільшує ефективність маркетингової діяльності.
Рекламні наклейки слід використовувати на:
холодильниках;
платіжних терміналах;
стелажах;
вітринах;
меблях.
Процес брендування складається з декількох етапів:
Розробка дизайну, що враховує вимоги замовника і сучасні ринкові реалії.
Підбір оптимальних матеріалів і колірної гами.
Друк наклейок.
Оформлення обладнання за допомогою брендованих матеріалів.
Обклеювання найчастіше здійснюється плівками Oracal, РІТРАМА, які зарекомендували себе, як оптимальне поєднання високої якості і доступної вартості. Широкий вибір колірних рішень і якісні характеристики гарантують ефективну рекламу.
Вартість брендування торгівельного обладнання
Вартість даної послуги залежить від розміру і якості плівки, що вибрана для виготовлення рекламі. Немале значення має характеристика картинки – кількість використаних кольорів, їх насиченість, тощо. Тобто важливий не тільки розмір, а й рівень складності робіт. Додатково замовник повинен заплатити за:
створення дизайн-проекту;
приїзд замірника на місце проведення робіт;
демонтаж старих рекламних картинок;
наклейку нових малюнків.
В цілому брендування обладнання коштує недорого, проте створення такого іміджу має воістину колосальний ефект. Яскрава, красива реклама, яку добре видно здалеку, приваблює покупців, звільняючи їх від довгих пошуків потрібного товару.
Вкладаючи гроші в дизайн і оформлення свого торгового обладнання, ви не тільки залучаєте увагу відвідувачів і інформуєте їх про свої товари, але і просуваєте свій корпоративний стиль, підвищуючи впізнаваність свого бренду. Це в підсумку дозволяє збільшити лояльність основної цільової аудиторії.