Заробітна плата (усього): 6200 грн
У тому числі основна: 6200 грн
Опис
Завдання та обов'язки, опис робіт, коментарі:
Обов'язки ОФІС-МЕНЕДЖЕРА: закупівля для офісу меблів, канцтоварів, моючих засобів.Контроль офісних витрат, складання заявок. Реєстрація кореспонденції, прийом дзвінків.
Вимоги: знання основ діловодства, знання ділової етики, навики адміністративно-хозяйської діяльності, впевнений користувач ПК.
Детальніша інформація за телефоном фахівця центру зайнятості: 063 8059685, 0462 678839,
0462 678841
Режим роботи:
5-денний робочий тиждень
Характер виконуваної роботи:
Постійний
Додаткові вміння, знання, навички, вимоги до працівника:
Вільне володіння українською мовою; Вміння працювати з офісною технікою (факс, ксерокс, принтер, сканер); Впевнений користувач ПК (знання програм MC Office)