Що формує тенденції в пакувальній галузі?
Одним з найважливіших факторів, що впливають на пакувальну галузь, є технологічний прогрес. Нові промислові можливості означають для виробників можливість впроваджувати модифікації, які роблять упаковку ще міцнішою, безпечнішою та більш функціональною.
На тенденції в пакувальній галузі також значною мірою впливають ринкові та економічні фактори, такі як глобалізація та дедалі вища обізнаність громадськості щодо проблем, пов’язаних із кліматом.
Не менш важливими є соціокультурні та демографічні зміни, а саме: зміна способу життя та характеру покупок.
Топ-3 тенденцій в галузі харчових упаковок
1. Екологія
Дедалі частіше звучать розмови про необхідність скорочення виробництва пластику. Однак варто розуміти, що повністю відмовитися від пластику в глобалізованому світі просто неможливо. Тому раціональне зменшення використання первинної сировини – це найкращий спосіб покращити стан навколишнього середовища.
Отже, коли ми говоримо про екологічно чисту упаковку для харчових продуктів, ми маємо на увазі ту, яка придатна для вторинної переробки. Все більше компаній, таких як виробник пластикової тари «Пласт-Бокс Україна»: https://plast-box.com.ua/, зменшують вагу своїх упаковок без зниження їхньої якості. Легші контейнери такі ж міцні, але на їх виробництво витрачається менше сировини. Це, в свою чергу, зменшує кількість автомобілів, необхідних для транспортування, що впливає на скорочення викидів вуглекислого газу.
Коли йдеться про екологію, не можна не згадати про технологію маркування. Все більше компаній інвестують у сучасні технології нанесення етикеток, такі як IML (In-Mould Labelling). Як це працює? Етикетка поєднується з упаковкою вже на етапі виробництва. Обидва елементи виготовляються з одного і того ж пластику. Це робить їх повністю придатними для вторинної переробки. Цю технологію використовує, зокрема, виробник пластикової тари для харчових продуктів «Пласт-Бокс Україна»: https://plast-box.com.ua/predlozhenie/vidra/galuzi/harchova-galuz/.
2. Convenience, або зручність
Динамічний спосіб життя сучасного суспільства не залишився непоміченим на ринку упаковок. Популярність кейтерингу та готових страв призвела до того, що виробники харчових контейнерів надають все більшого значення тому, щоб упаковки відповідали критеріям функціональності. Саме тому на ринку можна знайти, серед іншого, контейнери для кейтерингу з секціями, які полегшують зберігання різних видів страв.
3. Персоналізація
Упаковка виконує не лише захисну функцію, але також маркетингову. Вона повинна відрізнятися від інших і привертати увагу клієнта. Сучасні споживачі мають не лише величезний вибір, але й високі очікування. Вони хочуть чути реальний голос бренду і відчувати, що він адресований саме до них. Ось чому персоналізація упаковки є одним з найважливіших трендів. Йдеться не про те, щоб етикетка «зверталася» до клієнта за іменем, а про те, щоб зробити упаковку максимально відповідною до потреб конкретної цільової групи. Персоналізація може відноситися до таких аспектів, як кольори упаковки або слоган на етикетці.